torsdag 10 mars 2011

Från Mötet

Ååh vad det var roligt! :D till först tänkte jag inte hitta dit, var i fel byggnad (smart) men sen till slut ringde jag min konsult. Hade så bråttom så jag tappade min telefon i en snödriva på vägen dit, som jag såg sen då mötet var slut! Tur så fungerade den.
Mötet handlade om att min konsult berättade om några av mary kays produkter, fick testa produkterna, och tillslut hade vi ett lotteri som jag van på, ett solpuder! Fick också två pins som skall sitta fast på min kavaj då jag har hudvårdsklasser, lägger upp en bild på det jag van och pinserna.

Nu Tv!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag såg att du deltog i tävlingar, och tänkte bara tipsa om att jag har några igång i bloggen - och fler på igång. Allt från barnsaker till smycken, smink, skönhetsprodukter och kläder! Kika gärna in om du vill :)
    Vill di inte ha såna här kommentarer så ber jag om ursäkt!
    Kram Annika
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera